Perşembe, Kasım 26, 2009

Hello world!

Herkese selamlar,

Öncelikle bu blogu yapma amacımla başlayayım. Ben de bir çoğunuz gibi Apple özellikle de iphone veya ipod touch kullanıcısıyım. Apple sağolsun bu aletler uygulama destekliyor, ve internette geniş bir uygulama ve oyun arşivi var. Yalnız bunlar inceleme, kişisel görüşten çok direk rapidshare linki, ya da ne bileyim iki screenshot koyup oyunu paylaşmaktan öteye geçemiyor. Halbuki binlerce uygulama var bu şekilde deneme yanılma yoluyla güzel sonuçlara ulaşmak pek kolay olmuyor. Bu nedenle "öznel" bilgi eksikliği olduğunu fark ettim ve böyle bir uğraş içerisine girdim. Bu blogda kendi bilgilerimi, izlenimlerimi ve tabiki tahmin edebileceğiniz gibi bu uygulamalara ulaşımınızı sağlayacağım (download siteleri ile tabi ki :) ).
Rapidshare son zamanlarda çok "kelek"lik yapıyor akşam saatleri download yapmak çile oluyor bedava kullanıcılar için. Bu nedenle siz de rahat ulaşabilin diye dosyaları www.mediafire.com sitesi üzerinden paylaşacağım.
Neyse bunlar depo kısmımız, tabi ki apple ile ilgili güncel haber ve videolar da paylaşacağım.

Çok uzattım sizi de sıktım, kısacası iphone ve ipod kullanıcısının rahatlıkla gezip, takip edeceği bir platform oluşturmaya çalışacağım.

Teşekkürler.

2 yorum: