Güncel Iphone ve Ipod Touch Blogu

ipod touch nano video classic iphone oyun application uygulama ipa itunes apple appstore indirme download nasıl film izlenir mp3 avi mp4 youtube wifi wireless convert free full jailbreak 8gb 16gb 32gb oyunlar games özellikler programlar 3gs servis garanti

Etiketler

Bu yazı video oynatan tüm ipod modelleri için geçerlidir.

Genellikle indirilen film ve videoların uzantıları iphone la uyumlu olmadığından iphone'a direk yükleyemiyoruz. Bu nedenle videoları mp4 formatına convert etmeliyiz. Bunun için total video converter programını yükleyeceğiz. Ayrıca alt yazı ekleme için de bu programı kullanacağız.

http://www.tamindir.com/program/7554/Total_Video_Converter.htm

Bu adresten programı indiriyoruz.

Yükledikten sonra programı açıyoruz





New Task'a tıklayıp import media files diyoruz. Açılan pencereden filmi bulup açıyoruz. Açtıktan sonra önümüze gelen pencereden eğer iphone ve ipod touch için atacaksak Iphone Video'yu seçiyoruz, eğer ipod nano veya diğer ipodlara atacaksak Ipod Video'yu seçiyoruz. Karşınıza seçenekler çıkacak avc, mpeg4 gibi ben mpeg4'ü öneririm.


Eğer alt yazı eklemek istemiyorsak "Convert Now" a basıp convert işlemini başlatıyoruz. İşlem oldukça uzun sürecektir hazırlıklı olun. Alt yazı eklemek istemeyenler için son işlemi anlatıyorum. Convert bittikten sonra videoyu C:\Program Files\Total Video Converter\Converted\ klasöründen bulup itunes a atıyoruz. İşte bu kadar.





Evet alt yazı eklemek isteyenler için anlatıyorum şimdi de. En son videomuzu açmıştık program ile. Şimdi advanced a tıklıyoruz. Bu sefer de srt uzantılı alt yazının bulunduğu klasörü bulup alt yazıyı açıyoruz.Tamamdır alt yazı filme gömülecek.

Bu işlemden sonra convert now diyerek filminizi ipoda uyumlu hale getirebilirsiniz.

23 yorum

  1. Adsız  

    çok teşekkürler.elinize sağlık

  2. Adsız  

    süpersin

  3. Adsız  

    mükemmel anlatım emeğinize saplık eğer açıklama olmasa çıldıracaktım ama sayenizde öğrendim teşekkürler birde resim nasıl yüklenir bilgi verseniz aynen video gibi

  4. Adsız  

    nice

  5. Adsız  

    çok teşekkür ederim verdiğin bilgi çok işime yaradı sağol

  6. Adsız  

    çok teşekkür ederim bu faydalı yazınız için

  7. Adsız  

    süpersin sağol

  8. anticop  

    altyazıyı bulup açtım, convert yaptım, film ipod da açıldı yalnız altyazı açılmadı. ipodun altyazı seçeneklerinde altyazıları açık duruma getirdim olmadı. Acaba convert ederken bişeyi eksikmi yaptım. Yardımın için teşekkürler

  9. Adsız  

    herşeyi yaptım ama altyazı ekleyemedm advanced e bastım sadece braz daha gelişmiş bi halde karşıma cıktı dosya ac falan diye bi olay olmadı nolur yardım edin !!

  10. Adsız  

    çok teşekkürler

  11. fatihtfn  

    tşkle rakdaşlar çok sğolun

  12. Adsız  

    ya arkadaslar ben bu vıdeo convertı acıyorum soyledıgınız herseyı yapıyorum fakat code ıstıyor bırde c de fılm gorunmuyor ne yapmam gerek offff yardım ıstıyorum

  13. Adsız  

    sanırım yukluyor uzun surecek dedıgınız kısmı ama benım anlamadıgım daha sonra bu fılmı telefona nasıl aktarıcaz lutfen bunuda acılarmısınız sevgılı arkadaslarım ..

  14. Adsız  

    benim iphone umda i-tunes yok peki ben nasıl film izleyeceğim bu i-tunes telefona yüklenmiyormu allah aşkına bir cvp yazın günlerdir bununla uğrasşıyorum

  15. ayşe  

    ya ben altyazı goremiyorum herseyi yapıyorum ama:/

  16. Adsız  

    muhteşemsin...

  17. Adsız  

    bunları uyguladım ama olmuyor ndn filmi convertledim altyazıyıda ama altyazı gomulmuyo ndn????

  18. Adsız  

    çıldıracam yaa nenden olmuyoo yaaaaa

  19. Adsız  

    çooookkk teşekkürler kaç aydır böyle bir program arıyorum bilgisayarıma birsürü program indirdim ama istediğim gibi bir şey birtürlü bulamamıştım çok saolun :)

  20. Adsız  

    ben vcd leri mpeg-4 çevirdim herhangi bir sorun yokta aynı filmin 1.cd siyle 2.cd si ayrı ayrı onu birleştirmenin bir yolu varmı

  21. Sibel  

    tesekkur ederim, cok yardimci oldunuz.

  22. Adsız  

    çok teşekkürler iyi anlatım ve önerdiğiniz dosyayı tarattım virüssüz daha ne olsun xD

  23. msu  

    arkadaslar alt yaziyi acmiyor diye birsey yok.. normalde alt yaziyi filme gommus olsaniz alt yaziyi gorurdunuz.. amac film mp4 cover-lamak sonra sinda alt yaziyi filme gommek...

    http://www.apptr.com/filmleri-iphonea-uyarlamak.html

Yorum Gönder

BİLDİRİM

Bu alana çooook makul fiyatlarla reklam alınacaktır.

İletişim için appledeposu@gmail.com

Son Yazılanlar

Önemli

Sitemizden faydalanan ziyaretçiler yazıları yorumlarsa ya da en azından bir oy bırakırsa çok iyi olur. Teşekkürler.

Alet Çantası


Bilgisayar İnternet Yazılım
rüya tabirleri
Zirve100 Sayac