Güncel Iphone ve Ipod Touch Blogu

ipod touch nano video classic iphone oyun application uygulama ipa itunes apple appstore indirme download nasıl film izlenir mp3 avi mp4 youtube wifi wireless convert free full jailbreak 8gb 16gb 32gb oyunlar games özellikler programlar 3gs servis garanti

Etiketler

Öncelikle bu açıklamalar tüm ipodlar ve iphone'lar için geçerlidir. Aşağıdakileri yaparsanız bir sorun çekmezsiniz.
Ayrıca ben playlistim doluyken anlattım yani music kısmı bende dolu gözüküyor ama yeni aldığınız ipoda yapsanız farketmez. Benim music bölümüm boş bende olmaz mı acaba diye düşünmeyin.

iPodu bilgisayara bağlıyor ve itunes'u açıyoruz.

Ardından itunes'a atmak istediğim müziklerin klasörünü seçili hale getirip itunes üzerine sürüklüyoruz.


Sürükleme işlemi bittikten sonra itunes üzerinden ipod üzerine sağ tıklayıp sync diyoruz.
Yukarıdaki durum çubuğundan göreceğiniz gibi ipod müzikleri atmaya başlıyor yani kendini güncelliyor (sync) .


Evet bu kadar gördüğünüz gibi müzikleriniz ipoddakki mğzik sekmesinde gözüküyor yani müzikleri ipoda atmış oldunuz. Tebrikler :)

BU YAZI İŞİNİZE YARADIYSA LÜTFEN YORUM BIRAKIP BİZE GERİBİLDİRİM YAPIN :)

35 yorum

  1. Adsız  

    cok tesekkurler 3gundurugrasiyodumyapamadim ama arti yapabiliyorum sayenizde tekrar tesekkurler

  2. adsız  

    çok sağol arkadaş baya işe yaradı

  3. Adsız  

    bu kadar ugrasıp emegi gecen arkadasa tesekkür ediyorum bende 2 gndür ugrasıodum sayenizde bizde yapmıs olduk çokkkkkkkkkk tesekürler

  4. Adsız  

    müzik klasörünü nreye atıyorum saatler oldu atamadım atıyorm atmak istemdklerimde geliyor cıldırdım yyaa

  5. Adsız  

    Teşekkürler, özelliklede "mesaj yazmadan konu içeriğini göremezsiniz" gibi eklenti kullanan saçma forumlara inat, üye olup mesaj yazdığında link ölü çıkınca baya küfür ettiğim dangalaklara inat teşekkürler...
    Teşekkür zorla ettirilmez hakedilir...

  6. Adsız  

    ya ben farkında olmadan bütün evreleri yapmışım ve müzikleri indirdim fakat ıpod da görünmüyor :S

  7. Yarkın  

    Ben teşekkür ederim arkadaşlar.

  8. Adsız  

    çok karışık yaa hiç bişey anlamadım bende 4 gündür ugraşmaktayım ama daha kulagıma takıp keyifini çıkaramadım bilsem almazdım

  9. zehra  

    Yaaaa dinleyemediğim şarkılar var yanlarında ! işareti çıkıyor. Bu sorunu nasıl çözebiliriz lütfen yardımcı olun :(

  10. uğur k.  

    anlatım böyle olur. teşekkürler. diğerleri hep aynı kaynaktan anlatmışlar kimse birşey anlamıyor

  11. Adsız  

    bende yüklenmiş gibi gözüküyor ama ipodda gözükmüyor

  12. Adsız  

    teşekkürler

  13. Adsız  

    dediğini yaptım ama bi sorun var youtubeden mp3 olarak indirdiğim ciddi bi arşivim var o parçalardan hiçbirini ipoda yüklemiyo...ne yapmam lazım.

  14. Adsız  

    eyv kralsın

  15. Adsız  

    kredi kartım yok nasıl üye olabilir apple ıd'a :S

  16. Adsız  

    ya gerçekten çok teşekkür ederim çok işime yaradıı.Allah razı olsun yapandan ya

  17. Adsız  

    teşekkürler yardımcı oldunuz gayet açıklayıcı

  18. Adsız  

    merhaba ben iphone 2g 8gb kullanıyorum ipodan müzik dilenken aniden kesiliyor veya cizirtili olarak geliyor veya duruyor acill cvp . mail altin_2@mynet.com

  19. Adsız  

    Arkadaşlar başka bi kaynaktan indirdiğim şarkıları ipod touch'a yükleyebilir miyim ya da itunes'tan indirdiğim şarkılar için bir ücret ödeyecek miyim?
    Cevaplarınıza göre Ipod Touch alıcam. Lütfen bilgisi olan birileri cevap yazsın. Cevabınızı acilen bekliyorum.

  20. Adsız  

    iphonea atmıyo

  21. Adsız  

    abi biraz çabuk haber verirseniz

  22. Adsız  

    iyide bizde nie sync çıkmıyor 1 haftadır kafayı yicem kırıcam en sonunda bunu ya itunesede bğlanmıyor nasıl iş çözemedim

  23. Adsız  

    itunes ıpodu okumuyor yardım lutfeeen

  24. Adsız  

    ya çok ama çok tşkrler. bi türlü yapamamışdm.

  25. Adsız  

    çok teşekkürler:)

  26. pelin  

    yaaaaa dünden beri çıldırmıştım resmen çooooooooook sağol ya bi türlü atamadım senin dediklerini yaptım ve sonunda oldu çook teşekkür ederimmmmmm :):):)

  27. Adsız  

    sağol da silme işlemi nasıl oluyor..? i-pod shuffle da..??

  28. seçil  

    tesekkur ederm cok sağol

  29. Adsız  

    itunes yok bnde indirmeye calısıyorum ama inmiyor bi yarımcı olursanız...

  30. Adsız  

    bu kadar basit bir anlatım için tşk :)

  31. Adsız  

    allah razı olsun kardeş
    bulana kadar canım çıktı, sonra burdan anladım

  32. Adsız  

    çok sağol çok işime yaradı fakat bnde eskiden hem lime wire hemde itunes yüklüydü eskiden limewire a şarkı yüklediklerim otomatik olarak itunes a yükleniyordu şimdi iise sadece itunes yüklü itunes a da nasıl şarkı yüklicemi bilmiyorum bunu da aşıklayabilir misin ???

  33. feyden  

    çok sağolun allah razı olsun çok işime yaradı ve hiçte karışık gelmedi sağolun :)

  34. Adsız  

    Çok sağol

  35. Adsız  

    çok tesekkurler kac gundur ugrasıyodum :) saol

Yorum Gönder

BİLDİRİM

Bu alana çooook makul fiyatlarla reklam alınacaktır.

İletişim için appledeposu@gmail.com

Son Yazılanlar

Önemli

Sitemizden faydalanan ziyaretçiler yazıları yorumlarsa ya da en azından bir oy bırakırsa çok iyi olur. Teşekkürler.

Alet Çantası


Bilgisayar İnternet Yazılım
rüya tabirleri
Zirve100 Sayac