Güncel Iphone ve Ipod Touch Blogu

ipod touch nano video classic iphone oyun application uygulama ipa itunes apple appstore indirme download nasıl film izlenir mp3 avi mp4 youtube wifi wireless convert free full jailbreak 8gb 16gb 32gb oyunlar games özellikler programlar 3gs servis garanti

Etiketler




Bu program jailbreakli iphone'lar içindir. Her telefona bilgisayara resim video müzik dosya aktarımını problemsiz yapabilirsiniz. Normalde fiyatı 5$ ama ben size bedava kurmayı anlatacağım.


Önce Cydia içersinde Manage kısmına gelin


Buradan Sources ı seçin…
Açılan sayfada sağ üst kısımdaki edit e basın ve
sol taraftan add e basın


Açılan ekrana http:// cydia.xsellize.com
yazın ve add source a basın.
Dilerseniz xSellize web sitesinden forumlara üye olup source u daha çok program ve içerik görebilirsiniz şu şekildede ekleyebilirsiniz..


Daha sonra tekrar manage kısmından source’a gelip yeni eklediğiniz xsellize source na girip iBluetooth uygulamasını buradan yükleyin. Uygulama c...klidir sorunsuzca kullanmaya başlayabilirsiniz

tabi son olarak telefonunuzun görünür hale gelmesi için ayar kısmını yaralamanız lazım
resimdeki gibi

Program sorunsuz çalışıyor kendim denedim. Bir sorununuz olursa çekinmeden sorabilirsiniz.

1 yorum

  1. Adsız  

    yanlız ben indirdim ama programı bulamadım nasıl yapa bilirim acaba

Yorum Gönder

BİLDİRİM

Bu alana çooook makul fiyatlarla reklam alınacaktır.

İletişim için appledeposu@gmail.com

Son Yazılanlar

Önemli

Sitemizden faydalanan ziyaretçiler yazıları yorumlarsa ya da en azından bir oy bırakırsa çok iyi olur. Teşekkürler.

Alet Çantası


Bilgisayar İnternet Yazılım
rüya tabirleri
Zirve100 Sayac